طراحی وب سایت های اینترنتی و پورتال های اطلاع رسانی در ارومیه
شما با مقید کردن جستجوی خود در گوگل به کلمه "ارومیه" ، ابراز کرده اید که متمایل به کار با یک شرکت طراحی وب بومی ، مستقر در شهر ارومیه هستید تا از لحاظ فیزیکی ، قابل دسترس و کنارتان باشد. ما معتقدیم این طرز فکر خطاست! شما بایست طراحی وب خود را به شرکتی معتبر در پایتخت بسپارید ، بدون نیاز به حتی یک جلسه حضوری! پذیرش این سخن ممکن است برای شما ثقیل باشد و پرسش های زیر به ذهن شما خطور کند: مگر نه این است که برای طراحی وب سایت لازم است جلسه‌‌‌ای حضوری به منظور بیان نیازها، تقاضاها و انتظارات ما برگزار شود تا شرکت طراح وب بتواند اهداف ما را بهتر درک کند و راه‌ حل‌های مناسب تری ارائه نماید!؟ اولاً سابقه کاری، تجارب فراوان و پختگی کارشناسان ما در اثر اجرای پروژه‌های متعدد و متنوع وب در سراسر کشور، چنان است که می‌توانند از یک مکالمه تلفنی 15 دقیقه‌ای با شما، برداشت‌ها و استنباط هایی داشته باشند و راه حل هایی ارایه دهند که با فردی دیگر طی چندین جلسه حضوری نیز مصداق پیدا نکند! ثانیا برگزاری جلسه حضوری با شرکت ما هم ، صرفا به علت شهرستانی بودن شما ، منتفی نیست؛ می توانید با هماهنگی قبلی به دفتر ما در تهران تشریف آورده و طی جلسه‌ای حضوری با کارشناسان ما تبادل نظر نمایید. همچنین امکان اعزام کارشناس ما به محل شما در ارومیه نیز، وجود دارد البته در صورت تقبل هزینه‌های مربوطه از سوی شما. از همه مهمتر آن است که ما در اثر اجرای پروژه‌های متعدد در عرصه‌های گوناگون، قبلا طیف وسیعی از نیازهای متنوع مشتریان را شناسایی نموده و ماژول های قدرتمندی را پیش بینی کرده‌ایم که نه تنها درک نیاز مشتری ، بلکه پیاده سازی تمام و کمال آنرا برای ما آسان می سازد. در حین طراحی گرافیکی که امری سلیقه ای است ، چگونه می‌توانیم نظرات گرافیکی و سلایق خاص خود را ، به تیم گرافیکی که در ارومیه حضور ندارد، منتقل نماییم!؟ پروسه طراحی گرافیکی در پرتال داده ورزان ، مانند دیگر پروسه های مکانیزه و سامان مند ، طوری تدبیر شده است که پس از آغاز پروژه، المان‌های گرافیکی مورد نیاز در طراحی ظاهر وب سایت، مانند عنوان کامل سایت، حوزه های فعالیت، رنگ‌های سازمانی، لوگو یا آرم، تصاویر موضوعی، فایل‌های جانبی و... از طریق فرم الکترونیک از شما درخواست شود. پس از دریافت المانهای ارسالی شما، دیزاین وب سایت ، بر اساس آخرین استانداردهای گرافیک وب و توسط هنرمندان مجرب گرافیک رایانه ای ما ، بر اساس تیپ فعالیت سایت ، مخاطب سنجی پرتال ، روانشناسی رنگ و آخرین اصول کاربردپذیری ، طراحی شده و به عنوان طرح تم اولیه از طریق ایمیل ارسال می‌شود. شما دیزاین را بررسی و نظرات خود را به تیم گرافیک پرتال داده ورزان ، با مکالمه ای تلفنی و در حالی که ماوس شما هنگام اشاره به نقاط مختلف طرح ، برای طراح ما قابل رویت است! منتقل می‌کنید. در انتها تغییرات مورد نظر شما در طرح گرافیکی اعمال و برای تایید ، مجدداً ارسال می شود و این رفت و برگشت ، تا زمانی که نظر شما کاملا جلب شود ، ادامه خواهد یافت. نمونه کارهای متنوع و دیزاین های گرافیکی جذاب و زیبا و غیر تکراری که طی سالیان گذشته برای مشتریان حساسی چون ایران خودرو ، برنج محسن ، اویلا و ... کار شده است موید کارآمدی این پروسه است. پس آموزش کاربری و مدیریت سایت چه؟ مگر نباید جلسات آموزشی برای یادگیری نحوه کار با پرتال ، به شکل حضوری برگزار شود!؟ اگر به DVD آموزشی که بالغ بر چند ده ساعت آموزش کارگاهی به صورت مولتی مدیا تهیه و تدوین شده، سامانه آموزشی داینامیک تحت وب، هلپ چند هزار صفحه‌ای آنلاین و جزوه آموزشی تهیه شده نگاهی بیاندازید ، درخواهید یافت نه برای شانه خالی کردن از آموزش رو در رو و نه برای آسان کردن کار خودمان (آنچنان که مع الاسف در کشور مرسوم است!) ، بلکه من باب محاسن زیاد و برتری غیرقابل انکار کارآمدی این آموزش ، نسبت به روش های سنتی و دلسوزی علیحده ما برای مشتری است که آموزش های ما غیرحضوری تدارک دیده شده است: سامانه آموزشی مدرنی که بر خلاف آموزش حضوری ، استفاده از آن ، بارها قابل تکرار است. در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی ، فیلم های آموزشی ، چه آنلاین و چه آفلاین ، بدون نیاز به هیچ امکانات ویژه ای ، به محض پیش آمدن سوال برای کاربر ما ، قابل دسترس و استفاده است. مدت زمان آموزش حضوری ولو دو روز کامل کاری ، و آموزش پشت سرهم قبل از کار کردن و درگیر شدن افراد ، کفاف بیان تمامی ظرایف و نکات نرم افزار را نمی دهد! اگر مسئول سایت که قبلا در جلسات حضوری آموزش دیده عوض شد چه خواهید کرد؟ در سامانه ما کافی است فرد جدید ، فیلم های آموزشی را ، مشاهده نماید. گرچه در جلسه ای حضوری می توان از مدرس سوالی را پرسید ، اما اگر مدرس ، ده سال با سوالات مشتریان مواجه بوده باشد می تواند در حین تدریس تمامی سوالاتی که ممکن است به ذهن مخاطب خطور کند را پیش بینی کرده پاسخ دهد. بماند که نظام پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخ گویی به سوالات نوظهور مشتریان ارزشمندمان ،هست. سامانه آموزشی از طریق وب ، موبایل! ، پخش کننده ویدیوی خانگی ، قابل دسترس است. فیلم های آن ، پا به پای تغیییر و تحول ها و تکامل نرم افزار ، به روز می شوند. مدرس ، بهترین و کامل ترین تدریس خود را در قالب فیلم ، تدوین کرده است. پشتیبانی سایت چطور؟ لابد قرار است کارشناسان شما ، در طول بهره برداری ما از سایت ، برای مرتفع کرده مشکلات احتمالی ، یکبار هم حضور در محل پیدا نکنند!؟ بله! هوش شما ستودنی است. از کجا حدس زدید!؟ وقتی وب سایت شما توسط یک سرور وب قابل دسترس از همه جای دنیا ، میزبانی می‌شود ، وقتی اغلب اوقات اشکالات معدودی که محتمل الوقوع است به طور اتوماتیک ، و اکثرا بدون اینکه شما خبر شوید ، به همکاران پشتیبانی ما ، ایمیل می شود و هنگامیکه هر آپدیت نرم افزاری برای یک مشتری ، تمام دیگر مشتریان ما را آپدیت می کند و در زمانه ای که همکاران ما ، می توانند با اتصال به سرور شما در عرض چند دقیقه مشکل را شناسایی و مرتفع کنند ، آیا همچنان اصرار به مراجعه حضوری ، یعنی راه حلی زمانگیر و هزینه بر ، دارید؟ اگر پاسخ مثبت است ، می توانیم اعزام کارشناس به محل شما هم داشته باشیم ، البته در صورت تقبل هزینه ها.